.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمايت مردم کله بست از موضعگیری امام جمعه این شهر

مردم شهر كله بست با نصب پارچه هايي در شهر كله بست حمايت خود را از انتقادهاي امام جمعه اين شهر اعلام داشتند.

خطيب نماز جمعه شهر كله بست در خطبه اين هفته نماز جمعه با انتقاد از خودكامگي و خود خواهي برخي افراد و همچنين توجه به سيستم مديريتي شهرستان بابلسر گفته بود: نگاههاي تبعيض آميز بدترين دردي است كه جامعه ما را آزار مي دهد.

حجت الاسلام سيد جعفر رضايي گفته بود نگاههاي تبعيض آميز نشانه استبداد راي، تك محوري بودن، خودكامگي است

به گفته وي نگاههاي تبعيض آميز بدترين دردي است كه جامعه ما را آزار مي دهد و اين نگاهها در عرصه هاي مختلف رنجي را به مردم وارد مي سازد كه هيچ چيزي التيام بخش آن نيست.

خطيب نماز جمعه شهر كله بست با بيان اينكه حدود 60 سال رژيم پهلوي نگاه تبعيض آميز را به جامعه تزريق كرد و به بركت انقلاب اسلامي اين نگاه برداشته شد گفته بود: اينكه بودجه اي به يك شهرستان اختصاص مي يابد ولي متسفانه بدليل نگاه تبعيض آميز و استبداد راي اين بودجه ها تنها در خود شهر هزينه مي شود ومردم بخش و روستاهاي تابعه از اين امكانات بي بهره مي مانند.

حجت الاسلام رضايي بابيان اينكه در اين بخش مسئولي جا به جا مي شود بدون آنكه حتي به امام جمعه اطلاع دهند گفت: خبر نمي دهند كه هيچ بايد از ديگران متوجه موضوع شويم.

وي در بيانات خود بابيان اينكه اين انقلاب با كسي عهد اخوت نبسته است با تاكيد بر اينكه همه ما در مقابل انقلاب، امام راحل و خون شهدا مسئول هستيم و با يد پاسخگو باشيم از مسئولان ارشد نظام و استان خواسته بود با ارزيابي مديران و مسئولان توجه بيشتري به بخشها و مديريت صحيح در منطقه داشته باشند و در حد امكان يك نماينده را به بخشها بفرستند تا از نزديك خود شاهد در و دل ها و حرف هاي مردم با شند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.